De manager als Coach. Studenten van een grote opleidingsgroep werkten met elkaar aan hun coachvaardigheden om de eigen medewerkers meer verantwoording en proactiviteit mee te geven.

De manager als coach - Gemiddelde deelnemerevaluatie: 9,1

Effectief Communiceren en beïnvloeden. Studenten van de hbo-bedrijfskunde leerden om naadloos bij de gesprekspartner en zijn of haar wensen aan te sluiten om in combinatie met heldere psychologische inzichten maximaal te beïnvloeden.

Effectief communiceren en beïnvloeden - Gemiddelde deelnemerevaluatie: 9,6

Competentiemanagement 2011 en 2012. Tijdens deze training gingen de leidinggevenden van een expertisepartner voor onderwijsorganisaties aan de slag met het beoordelen van de competenties en bijbehorende levels van hun medewerkers. Hoe combineer je jouw eigen visie op de persoon aan de omschrijvingen in het handboek zonder dat het instrumenteel wordt?

Training competentiemanagement - Gemiddelde deelnemerevaluatie: 8,5

Timemanagement 2011. De deelnemers van een grote werkgeversvereniging werkten tijdens deze training aan het effectiever en efficiënter indelen van hun planning. Hoe stel je de juiste prioriteiten op het juiste tijdstip? Hoe zeg je tactisch en duidelijk ‘nee’?

Timemanagement 2011 - Gemiddelde deelnemerevaluatie: 8,9

Contact

Wilt u meer informatie of wilt u weten wat ik voor u kan betekenen? Vul dan hier uw gegevens in voor een vrijblijvend (kennismakings)gesprek. Ik help u graag.

Contactgegevens

E-mail: info@surani.nl
Website: www.surani.nl
Telefoon: 06 - 45 43 65 81

Bekijk social buttons
Verberg social buttons